|
Membres titulaires |
E-mails | Bureau |
|
tyucelsin[at]marmara.edu.tr |
A5-205 | |
| Prof. Dr. Füsun SARAÇ | fsavli[at]marmara.edu.tr | A5-207 |
| Prof. Dr. Murat DEMİRKAN | mdemirkan[at]marmara.edu.tr | A5-208 |
| Dr. Öğr. Üyesi Derya TORUÇ |
derya.toruc[at]marmara.edu.tr |
A5-203 |
|
|
betul.ertek[at]marmara.edu.tr |
A5-210 |
| Dr. Öğr. Üyesi Philippe BARBE |
pbarbe67[at]yahoo.com |
A5-236 |
| Arş. Gör. Dr. Naci Serhat BAŞKAN |
serhat.baskan[at]marmara.edu.tr |
A5-204 |
| Arş. Gör. Dr. Mustafa BÜKER | mustafa.buker[at]marmara.edu.tr | A5-209 |
| Öğr. Gör. Mahacen VARLIK | mahacen.ep[at]marmara.edu.tr | A5-211 |
| Öğr. Gör. Toni PEZ | toni.pez[at]marmara.edu.tr | A5-235 |
Thèses en cours de préparation
| Doctorants | Titre | Directeur de thèse |
| ALİNE SARIYILDIZ | Le Design Thinking dans I’enseignement du FLE en Turquie | YAPRAK TÜRKAN TAŞ |
| ARTUN ATMACA | Yapay Zeka Destekli Fransızca Öğretiminin Yazılı Anlatım Becerilerine Etkisi | FÜSUN SARAÇ |
| BARIŞ DOĞAN | Fransızca Dili ve Edebiyatı Öğretiminde Ders Kitaplarının Kullanımı | PHILIPPE ALEXIS CONSTANT BARBE |
| BUKET TOPBAŞ | Yabancı Dil Öğretiminde Edebi Metin Çevirilerinin Ölçme ve Değerlendirme Ölçütleri | GÜLHANIM ÜNSAL |
| CEMRE KOCAMAZ | Analyse De I’Utilisation Des Actes De Langage Chez Les Apprenants Du Français Langue Etrangere A Travers Une Approche Pragmatique | FÜSUN SARAÇ |
| DENİZ ONUR | L’Alternance Codique En Classe de FLE a l’universite | FÜSUN SARAÇ |
| DİLVİN KARA | Yabancı Dil Olarak Fransızca Öğretmenlerinin Kültürlerarası Formasyonu Üzerine Bir Durum Çalışması: Marmara Üniversitesi Örneği | FÜSUN SARAÇ |
| ELVER TAŞBAŞ | Alain Robbe-Grillet’nin Djinn Adlı Eseri Aracılığıyla Fransızca Öğretiminde Edebiyatın Eğitsel Kullanımı | PHILIPPE ALEXIS CONSTANT BARBE |
| HURİ ÖZAYDIN | Une Etude Sur Lapproche Interculturelle En Classe De Fle:Cas De L’unıversıte De Tekirdağ Namık Kemal | FÜSUN SARAÇ |
| MELEK AKDAĞ | Le Role De La Competence De Mediation Dans L’apprentissage Du Français Langue Etrangere | PHILIPPE ALEXIS CONSTANT BARBE |
| NURDAN KELEŞOĞLU | Fransızca Öğretmenlerinin Konuşma Becerilerinde Yaşadığı Dilsel Güvensizlik:Sorunlar ve Çözüm Önerileri | YAPRAK TÜRKAN TAŞ |
Bu sayfa MADİFLE( MARMARA DIDACTIQUE DU FLE/Marmara Fransızca Öğretimi Araştırmaları) tarafından en son 24.11.2025 15:48:43 tarihinde güncellenmiştir.